wtorek, 26 listopada 2013

Polish Fantasy - Sketcher... Preludium



Polish Fantasy...

akryl na kartonie

100x70

szkic wstępny przed obrazem na płótnie w kolorze
(projekt)


Satyryczna parodia obrazu Granta Wooda ,,American Gothic".




HamKid'owa kooperacja (mutualizm) po wzlotach i upadkach ma się dobrze, nawet bardzo. Po latach odgrzebuje(my) stare pomysły, które swego czasu nakręcały mnie i hds'a niczym bateria duracell do produktywnego i żartobliwego działania. 

Ostatnio krążę, szukam, fukam i fakam, więc stwierdziłem, że trzeba wejść w historię mailową dokopując się do dawnych projektów, które hds wymyślał, a ja odtwarzałem. Taki odskocznia od harlekinów i śmierdzących powagą chrabąszczy dobrze mi zrobi.




no i chyba póki co to byłoby na tyle...




zatem

work in progres.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

the last ophelion

the last ophelion ink / acrylic on paper 50x70