piątek, 20 czerwca 2014

VI Stalowa Aukcja Młodej Sztuki


 W najbliższą niedzielę 22 czerwca o godz. 12.00 odbędzie się otwarcie wystawy przedaukcyjnej ,,VI Stalowej Aukcji Młodej Sztuki" w warszawskiej Galerii STALOWA na Pradze - ul. Stalowa 26.




 Natomiast już w środę 25 czerwca o godz. 19.00, pod młotek trafi chrabąszcz w sztukach dwóch z cyklu Shamanizer - ,,Deer In The Rut".

Katalog w formie pdf do pobrania TUTAJ.




Shamanizer:
Deer In The Rut

dyptyk

tusz na papierze

2 x 50x70
(100x70)



 Shamanizer:

tusz na papierze

50x70



Shamanizer:

tusz na kartonie

50x70


Jest mi niezmiernie miło wziąć tam po raz pierwszy udział w młotkowej aukcji - z największą przyjemnością pozwoliłem sobie przyjąć bezpośrednie zaproszenie z wieloma myślunkami w głowie. Wydany katalog pięknie pachnie drukiem, a samo wnętrze Galerii ma swoje wizualne smaczki - moj druga połowica HamKidowa zrobiła osobiste oględziny, jednocześnie ratując mi tyłek. Po wielu przebojach i dziwnych splotach sytuacji, po których pod znakiem zapytania stał mój udział w aukcji (zaginiona umowa, stłuczenie się ram, ratowanie przed hds'a prac), mam nadzieje, że wróżyć to będzie początek dobrej współpracy.

Obok mnie pojawiają się również osoby, z którymi brałem udział w ,,I Ogólnopolskim Konkursie Malarskim im. Leona Wyczółkowskiego" w bydgoskiej BWA.

miło :)


P.S.
Cztery aukcje podczas jednego miesiąca to chyba zwykły przepych?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

the last ophelion

the last ophelion ink / acrylic on paper 50x70