piątek, 20 grudnia 2013

Under The Thatch - Pictures...



Od przełomu lata i jesieni mam przyjemność zdalnie współpracować z brytyjską firmą Under The Thatch, gdzie nadziergałem kilka malunków ściennych w jednym z apartamentów w Krakowie.

Czeka mnie jeszcze podróż w styczniu do Zawoi, zdobić jedną z chat w ludowym klimacie, ale za nim to nastąpi, na ścianach innych apartamentów zawiśnie kilka moich chrabąszczy, które można oglądać poniżej - znalazły się w nich komiksowe plansze do ,,Maori Warriors'ów" oraz pływacy :)








O stałych klientów dbać trzeba... A ja ciągle zaskakuje się w fakcie jak bariera językowa (anglojęzyczna) prędko została obalona.





Dla ciekawskich mogę zdradzić, że ekipa ,,Under'u" kilkukrotnie zajęła się promowaniem na swoim facebook'owym funpage'u, hds'owego Opheliona - jednak warto było zrobić mural, który ciągle mnie ciut rusza ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

the last ophelion

the last ophelion ink / acrylic on paper 50x70