czwartek, 20 lutego 2014

I Konkurs Malarski im. Leona Wyczółkowskiego - Galeria Miejska BWA w Bydgoszczy



Anu i stało się :)

Już w najbliższa sobotę, otwarcie zbiorowej wystawy w bydgoskiej Galerii Miejskiej BWA, czyli 
,,I Konkursu malarskiego im.Leona Wyczółkowskiego" w którym mam przyjemność brać udział.

Do tej pory zastawiam się jakim cudem trafiłem na tą wystawę i o owym cudzie pisze więcej Mr. Freak na swoim bloggerowym poletku i chyba nie ma co więcej dodawać. 



,,All Day Ophelion..."
akryl na kartonie
100x70



Na wystawie będzie można zobaczyć w całej swej okazałości ,,All Day Ophelion'a", którego z największą przyjemnością dedykuje własnie hds'owi, który topił się dla mnie przez cały rok w projekcie pod tym samym tytułem...




Zatem aby sprawiedliwości stało się zadość:


ul.Gdańska 20

wernisaż wystawy:

22.02.2014. 
(sobota)

Wstęp wolny!


Wystawę oglądać można do końca marca :)




Jest mi niezmiernie miło :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

the last ophelion

the last ophelion ink / acrylic on paper 50x70